Kızlar bebeğim 6 günlükken göbek bsğı kendiliğinden düştü. Şu an 13 günlük ve dünden beri göbek deliği kanıyor. Yani öyle akan çok kan yok. İçinde kurumuş şekilde oluyor siliyorum sonra tekrar kurumuş kan oluyor. Bugün doktoruna ulaşamadım acile gitsem bir şey yaparlar mı normal mi kanaması bilemedim