Kızlar doğumum nasip olursa ocak başına denk gelecek yani tam kış. Oğlumda 17 haftada herşeyi bitmişti ama şuan hiçbişey beğenemiyorm. Şu ikisinden biri hemşirelere vermek için olur mu acaba. Triko tulumu çok beğendim ama terletebilir ya da rahatsız eder mi acaba? Diğer takımda 3-6 aylık gibi duruyo bilemedim içime sinen güzel bişey bulamadım ya.

