Kızlar test yapıyorum silik çift çizgi gördüm iki gündür adetimr daha 1 hafta var. İki düşüğüm olduğu için ve pıhtılaşmaya yatkınlık çıktığı için genetik doktorum ve kadın doğum doktorum iğne vurulmam gerektiğini söyledi gebe kalırsam. Şuan Allah nasip ederse hamileyim hemen başlamam mı gerekiyor yoksa keseyi görünce falan mı ? Siz bu süreci yaşayanlar nasıl bir yol izlediniz aceba ? Genetik doktorum uzun yol için evde bulunması için iki tane oksapar yazmıştı.