Melissduru Merhaba , 6.0 haftalık kontrole gittiğimde kesesi çıktı bu şekilde doktor sağlıklı bir kese bebek görünmemesi henüz normal dedi boş gebelik olsa anlaşılırmıydı bilgisi olan var mı
Dilekulgtt Melissduru heralde kalp atisi duyulmadan cogu sey belli olmaz diye dusunuyorum bende emin degilim bende 6+1 im eylulun 3 unde kalp atiai icin gidecegim hakkimizda hayirlisi 🥰
Mrymgn Melissduru merhaba tekrar kontrole gittiniz mi? Benim de kese görüntü ama bebek gözükmesi doktor iki hafta sonraya çağırdı
Dilekulgtt Melissduru doktorunuz bi prblem gormediyse hayirlisiyla kalp atisinida duyarsiniz ne zaman cagirdi