Aslında bu evinizin şartlarıyla ilgili bir konu. Ben ilk çıktığında beri robot süpürge kullanıyorum. Ama evim buna müsait, bütün mobilyalarımın altına giriyor, ortalıkta pek esyam yok, yani robotun zırt pırt takılacağı şeyler az evde. Ben mop kısmını pek kullanmıyorum açıkçası pek verimli bulmuyorum. Kendim vileda yapıyorum. Bir de robot süpürgeyi eğer ev tozlanınca, temizlik vakti gelince açarsanız verim alamazsınız. Bizde neredeyse her gün çalışıyor robot. Ailelerimizin evinde hiç verimli olacak bir alet değil mesela. Hem eşyaları fazla, hem daha alçak.