Nurdanyusra Kartal semiha şakir hastanesine gebe takibine gidip dogum yapan var mii bugun gittik doktor cok ilgiliydi ama sanki yaşı cok genc gibi dogum yapanlar varsa bi yorum yapin tebrubelerinizi😊