Vaveylaa_2929 Sorum yukarıda kızlar varsa benımle bilgi paylaşımı yaparmısınız yada eve yapacak olanlar bu konuda ne düşünüyorsunuz 35+3 haftalıgım bu arada
Mervesoku Vaveylaa_2929 ters giden bir doğum olabilir farklı bir hastane ürününe ihtiyaç olabilir o zaman riske atmış oluyorsunuz bence bu fikir mantıklı olmayabilir 😌
06Pembemavi80 Vaveylaa_2929 hangi ildesiniz , birisini görmüştüm bende evde doğum yapmıştı ebeyle beraber ebe de hastaneyle irtibat halinde oluyor genel olarak. İmkan varsa güzel birşey aslında , tercih meselesi
Vaveylaa_2929 kahvesever__ henuz karar vermedım evde aynı ebe ıle doğum yapan bı arkadasım var memnun kaldığını belırttı ama ben henuz karar vermedım burada sizlere bi fıkır sormak ıstedım açıkcası