denizleo09 aynen öyle böylesi önemli bir konuda bu kadar fikir ayrılığı nedir anlamış değilim gerçekten. Yok eskilerde bunlar mı varmış böyle şeyler mi yaptırırlarmıs. O zaman doktora da hiç gitmeyin evde dogurun madem eskiler doktora hiç gitmezmis evde dogururmus. Yani eskiden bunlar mı varmış derken kimse ölü doğumları, anne karnında ölen bebekleri konuşmuyor. Nasıl böyle vebal alınıyor bilmiyorum. İlk hamileliğimde doktorum bütün testleri bana bırakmıştı ikili tarama vs ama şeker yüklemesi kesinlikle yapacağız böyle önemli birşeyi hasta kararına bırakmıyorum demişti