Kızlar benim nişanım da suyum da hastane de geldi. Su boşalınca aşağıya bir parça düştü hemşireler falan da şaşırdı bu ne diye büyükce bir pıhtı gibi bişeydi gelişmemiş bir kesem falan olsaydı bu zamana kadar görürlerdi herhalde değil mi yani o an düşük de yapılmış olamaz ay çok saçma bi soru biliyorum ama kimse ne olduğunu bilemedi o an doğuma gidiyodum sonrasında da kimse bie bilgilendirme yapmadı sorucam bunu doktora dediler ama kimse bisey demedi bende sormayı unuttum