Nura1997 Merhaba herkese. Doktorum yillik izinde o yuzden mesajlara bakamiyor. Ben internetten baktigim kadariyla sorun gozukmedi. Ama yine de yardimci olursaniz sevinirim ☺️ Sizce sonuc iyi mi?