alyaacarli Antalya şehir hastanesinde yenidoğan yoğun bakım ünitesi yok demişti buradan bir kaç kişi. Son durum nedir, açıldı mı bilen var mı?
Morsalkim alyaacarli canım konu farklı da bende detaylı ultrason yapmak istiyorum şehir hastanesi yapıyor mu
Serap07 Lilnur merhaba ☺️ hastane nasıldı temizlik ilgi açısından. 25 haftalığım Bn de orada doğum yapmayı düşünüyorum muhtemelen sezeryan olcak ilk doğumum çok korkuyorum bilgi verir misiniz rica etsem 😌
Lilnur alyaacarli cok tesekkur ederim🥰 ilk once ben yanlis ıkındım nefes alamamis galiba cunku ikindikca benim nefesim bitiodu birakmak zorunda kaliodum onunda kafasi kalmis dar yerde malesef. Sonra sarilik oldu ondan kaldi bide onun ustune kaninda enfeksyon cijti dediler toplam 1 hafta kaldi. Cogu bebegi enfeksyon var diye yatirdilar resmen.
Lilnur Morsalkim perinatolojiden randevu aliosunuz 182udi galiba .mhrsden aliniyormu bilmiorum ben arayip detayli ultrason icin randevu almak istiyorum demistim perinatolojiye randevu verdi hsemen
alyaacarli Lilnur Canım çok çok geçmiş olsun, inşallah bundan sonra çok sağlıklı kolay kolay hastalık geçirmeyen bir bebek olur 🌸❤️
NNewbabyy Lilnur merhaba şehir Hastanesi’nde normal doğum mu yaptınız nasıl geçti sürecinizi kısaca anlatır mısınız ne belirtiyle gittiniz refakatciniz nereye kadar yaninizdaydi doğumu doktor mu yaptırdı ebe mi size davranışları nasıldı ikinamadiginiz zaman hemen çözüm ürettiler mi sağlıklı ilerlemesi için
Lilnur Serap07 merhaba kusura bakma gec gordum oncelikle hayirla saglikla sihhad kucagina almayi nasip etsin allah. Evet temizlik konusunda tavsiye edebilirim ama ilgi alaka ve yemekler konusunda pek bisey diyemeyecegim. Odadayken surekli guvenlik gelip konrtol edip 2. Kisiye asla izin vermedi resmen.
Lilnur Serap07 benim normal oldu bu arada amwliyathanelerin temizligi hakkinda pek bilgim yok yani hastaneyi cok önermek givi bi cabam yok ben cok begenirdim dogumdan once ama dogumda hersey degisti kimsenin bi bilgisi yok surejli stajerlere yaptiriyolar herseyi canim yaniyor bi igneden bile. Tabi kepez devletten fln daha iyi ama
Lilnur Serap07 yok refakatci oluyo sadece ziyat etmek icin bi kisi daha gelemiyo 1 saat vakti var sadece o saatte diylelim ben aksam 5 bucukta dogun yaptim ya sadece refakatci beni goreviliyo cunku saati deilmjs ben dogum sonrasi esimi falan cok nadir gordum ki onunla o ani yasayip kobusmak sohbet etmek istiyodum