Aynil710 ben yaptıracağım bunlar zaten tarama testi olduğunu biliyorum. İlk hamileliğimde doktorum bu tarama testlerini yapıyorum elimizde belge bulunsun ileride detaylıda bir sorun ile karşılaşırsak geriye dönüp böyle sıkıntılar yaşamış miyiz risk çıkmış mi diye bakıyorum elimizde bir rapor oluyor dedi bende yaptırdım ilk hamileliğimde iyiki de yaptırmışım erken doğum yaptım bebeğimizi kaybettik herşeyi temizdi belki onları yaptirmasaydik bir sıkıntı var mıydı yok muydu diye merak edecek soracaktik. O yüzden bunda da yaptıracağım. Zaten üniversite hastanesinde direk 12. Haftada ikili test için geleceksin dedi doktor