Kızlar daha önce bunu tecrübe etmemiş birisi olarak soruyorum şimdi sezaryen ya da normal doğum gerçekleşti diyelim sonrasında çıktığınız zaman yani o takımlardan önce hangisini giydiniz mesela ben bir tane böyle kolları biraz daha dantelli lohusa takımı aldım bir de biraz daha günlük bir şey aldım o ilk anda hani lohusa takımını giysem mahvolur mu çünkü lohusa takımı daha şık ama rengi krem sizce nasıl olmalı sıralama? ☺️