Babymom07 Canlar sezeryan olalı 10 gün oldu benim kanım bitti şu an gelmiyor benim gibi aynı durumu yaşayan oldu mu? Bana çok kısa süre gibi geldi
Zumra1234 Babymom07 ilk sezaryanimda asla kanamam olmadi hatta 8 ay boyunca regly bile olmadim. 2ci sezaryanimda sadece 15 gün sürdü.
Pnrhnm Babymom07 evet benimde 2. Doğumum bende 10.gunde kesildi şuan 45 gün oldu doğum yapalı inşalalh adet olurum ya dort gözle bekliyorum
Aybukeb Babymom07 lohusa kanamasi kısa sürüyor zaten adette olmayabilirsiniz emziriyorsaniz ben 1.5 sene olmadım lohusa kanamam bitti bir daha o zaman oldum kızım 15 aylikti hatırlıyorum