Arkadaşlar merhaba 6 haftalık gebeyim. Bulantılı bir süreç yaşıyorum. Gebe olmadığım zamanlarda da da yumurta yiyemezdim zaten şimdi eşim gebesin protein tüketmen lazım diyor bu sabah bir tane haşlanmış yumurta yapmış yememle çıkarmam bir oldu. Ben napıcam bu bebek nasıl beslenecek çok yoruldum artık bu durumda kimler var sizler nasıl yapıyorsunuz ?