Kizlar lutfen bakarmisiniz gunlerdir aglamaktan mahv oldum
36+3 haftalikken ozelde usme gitdim 35+1 haftalik gosteriyordu bebek. 2.500 qr di
Dun devlette gitdim 38+3 haftalik olmasi gerekirken 35+5 haftalik gosterdi 😔 kilosu 2.759 qr di. Onumuzdeki hafta sezeryan olucam. Cok korkuyorum. Her iki usm doktoru kilosuna gore geride dedi. Eşim prematur bebekmis zayif dogulmus bende 2.900 qr dogulmusum. Kendimde minyonum. Boyle bir durumla karsilasan varmi? Dogum son adet tarihine goremi oluyo?