Diamondstallion Selam arkadaşlar, Çok şükür bugün keseyi gördük, 15 gün sonra da kalp atışı için kontrolüm var. Doktorum 2 hafta sonra kalp atışı duyarsak aşını da olursun dedi. Gebelikte tetanoz aşısı mecbur mu? İlk kez duydum acemiliğime verin.
Kubra6694 Diamondstallion normalde hareketleri hissedilince yapiliyor. Ben 24. Haftamda ilk dozu yaptırdım dün de ikinci dozu. Bir ay arayla iki kere vuruluyor..Bizzat ebeye sorduğum da ben de yaptırdım riske atmayın demişti.
myangelson Diamondstallion tetanoz yapılıyor ama o kadar erken degil. Hareket hissedildiği zaman yapiliyor. 19-20 li haftalar da yapılıyor İlk hamileliğimde 18 veya 19. Haftamda yapılmıştı hareket hissettin mi diye sordular evet dediğimde aşı yapıldı
basakc36 Diamondstallion Ben yaptırdım ama ilk doz 21. Haftada yapıldı. 2. Doz ise ilk aşıdan bir ay sonra yapılıyor.
Rojdaakk Ben oldum ama sana neden bu kadar erken yaptır demiş anlamadım bebeğin hareketleri hissedildiği zaman yapılıyor buda 21-24 haftalikken oluyor ilk 3 ay hiç bir aşı önerilmiyor
Diamondstallion Rojdaakk Akdere_44 Allah Allah bana neden bu kadar erken istedi ki? Daha 5+3 deyim iki hafta sonra bile küçük oluyor…
Begleyna Akdere_44 merhaba aşıyı ebeniz ücretsiz bir şekilde mi yaptı yoksa eczaneden sizmi satın aldınız.
imran71 Diamondstallion tetenoznagir bı asi gebeler için özel hazirlanan bişi değil iki üç dozda veriyolar bebek kaldırsın diye. Heleki şuan yerleşme döneminde bence doktor değiştirin derim başka doktordan akıl almakta fayda var 20. Haftadan evvel yapılmamalı bebiş anca yerleşiyor
Diamondstallion Teşekkür ederim arkadaşlar. Ben bir hekime daha gideceğim o halde. Sizin de dediğinize göre bir tuhaflık var. Belki de dili sürçmüştür… yine de riske atmadan başkasına muayene olacağım sağolun 🙏🏻
FKRKS29 Diamondstallion evet 2 doz oluyorsun gebelikte ama 26+1im ilk dozu 20 Dr ikinciyi 24 te yaptırdı bana doktorum sağlık ocağında yaptırdım erken yaptırmanın bi sebebi var mı bilemedim
Akdere_44 Begleyna aşı zamanı geldiğinde sağlık ocağından ariyorlar zaten takip ediyorlar. Ücretsiz bir şekilde yapılıyor hem doğum sürecinde sizin hem de doğumdan sonra bebeğin asilari yapılıyor.
Begleyna Akdere_44 bi benim sağlık ocağım ve ebemde sıkıntı var sanırım ne aradığı var ne sorduğu. Ben aşı zamanım geldi elinizde varmı dediğimde hayır eczaneden al gel yaparız diyor ikidir. Başka yere taşısam kaydımı olurmu acaba 22.haftam bitmek üzere hala aşı yapılmadı
Akdere_44 Begleyna ilk defa duydum böyle bir şey. Benim ikinci gebeligim. Hem kendi aşılarımı hem çocuğumun aşılarımı her defasında kendileri yaptılar.
GulsenUlu Benim saglik ocagindaki hemsirem 18.hafta gel yapalim tetanoz asini dedi. Henuz 13.haftadayim. ama bazen ellerinde asi olmuyor, o zaman kendimiz alip goturuyoruz, baska asilarda basima gelmisti.
Nuriskolosko Diamondstallion Ben bugün oldum aşıyı 20+6 haftalığız çok şükür herhangi bi acı falan yok şimdilik 🤭🥰
Tutaste_ Diamondstallion ben oldum hiç ne acı ne agrı ne halsizlik hiç bişey olmadı Gayet rahat gecirdim sadce ilkinde 2.gün üstüne yatamadım okadar . Biz olduk mecbur olmasa soylemezler bence