Hatce2406 Arkadaşlar kesemin şekli böyle 5+6 dedi ultrasona göre şekli böyle uzun ince olması normal mi
1ilyda-61 Hatce2406 bende 1saat önce çıktım ulsrasyondan bende 5+6 yım benimde kesem ince uzun hafta ilerlesikçe şekli değişir dedi pazarte tekrar kontrol edecek
Hatce2406 1ilyda-61 aşkım foto ekleyemiyorum ya sen ekleyebiliyorsun atar mısın bende eklemeye çalışacağım