Hmdylvc 3.5 yaşında kızım var, bı kaç defa küpe istedi. Kulağını deldirmem lazım önce tabi, siz nerelerde deldirdiz ya da, uygun bı yaş aralığı var mı bunun için ?
huzunluponcik Hmdylvc eczaneler deliyor veya kumcularda yapıyor uygun yaş aralığını siz belirliyorsunuz kuyumcu 10 aylıkken bile deliyor
BetulSahin5444 Hmdylvc Benim kızımda istiyor ama yatarken rahatsız edeceğini düşündüğüm için suanlik erteledim
Tsknaltunts Hmdylvc 1 yaşına girer girmez sağlık kabininde deldirdik hiç bi sorun olmadı çok şükür 4 yaşında şuan :)
Hilalsny Hmdylvc benimdr kızım tam 3.5 yaşında oda çok istiyor ama emin olamıyorum kreşe de gidiyor orda asılırlar falan diye korkuyorum takmazsak kapanır diye korkuyorum şaştım kaldım
Mamiko_2020 Tabancayla değilde piercing yapan yerlerde iğneyle deldirmeniz daha ağrısız hatta 0 ağrısız olmasını sağlar 😊tabii iğneyi görünce korkar o da ayrı konu ama ağrı hiç olmaz
Zuleyha_18 Hmdylvc ilk kızımda kıyamadım geç deldirdim pişmanım 😁 şimdi anlamadan deldircem valla en fazla bir yaşını beklerim 🫣
Ayliz010 Hmdylvc gümüscude deldirdm delmeden takilan kupeler var bence acele etmeyn enfenksyon kapti kizim cok kez ilk oldu icj 3 kez deldirdik kapan ac oldu hep en sonunda tuttu yeri
Minnaksever Hmdylvc eczanede deldirdik 2,5 yaşında istemişti o zaman deldirdik.o takılan küpeleri çıkarınca da yuvarlak küpe taktık çok rahat etti batmıyor hiç
Kadersss Artık eczaneler deldirmiyormul bir ay önce deldirdim dövmecide 6. Aydan sonra deldirebiliyormuşsunuz kuyumcuyu hiç bilmiyorum
Civcivlerinannesi Hmdylvc eczaneye deldirebilirsiniz yaşı da gayet uygun kendide istiyorsa severek takar🤗
nazel123 Eczanede deldirdik eğer ikisini aynı anda yapan bir yer bulursanız oraya yaptırın kızımda istediği için deldirdik ilkinde ne olacağını bilmediği için sessiz sakin durdu ikincide ağladı biraz 😅 ama unuttu sonra ☺️
Hmdylvc nazel123 evet ben de onu düşünüyorum. İkisini aynı anda delmeleri lazım yoksa, diğerini deldirmeyebilir 🙈🙈
beautifulgirl Hmdylvc daha yaşını doldurmadan yaptırdik annemle hiç sorun olmadı gümüşçüler de deliyor her eczane delmiyor artık Bizim burada yoktu