Kızlar selam 34+5’ten🥹 dün kontrolümde erken doğum riskim olduğu çıktı, bebişim doğumdan 1 hafta önce alması gereken pozisyondaymış, açılmam ve nst de sancım çıktı. Ciğer geliştirici, nidilat, proluton iğneler ilaçlar bol bol istirahat🤦♀️ yaşayan var mı aranızda❤️