Nananan Kızlar ya saçma olur mu bilmiyorum 15+2 günlük hamileyim iki gün hareketlerini hissettim daha hissetmedim ama ikinci gün bayağı hareket etmişti ilk çocuğuma ve ilk güne göre ondan sonra daha hissetmedim kötü birşey olmuşmudur ya ister istemez aklıma kötü şeyler geliyor
Aylaa123 Nananan 27. Haftaya kadar düzenli hisseymezsiniz zaten sonrasında hareketlerinde düzen aramanız gerekiyor ki düzenli hareket etmesi için daha çok küçük zaten
dilaraulusoy Nananan canım 19 haftalığım ikinci gebelik ilkinde erken hissetmeme rağmen bunda ara ara oldu durdu daha çok erken senin için
Hilalll1616 Nananan ben 20 de falan hissetmiştim, öncesinde hiç anlayamadım 😂😂 ben sorun olacağını sanmıyorum çok küçük şu anda ve hareketleri hiç güçlü değil, o yüzden hissetmemeniz çok normal bence. 20 den sonra hissettiğimde de bile sürekli hissetmedim
12betul 19+1 im 16 haftadan beri hissediyorum ama her gün net hissetmiyorum. Bence gayet normal ve hafta olarak küçük daha annesi
Nananan 12betul içim rahatladı ya Allah korkusundan burda bir post vardı bebeğim çok hareket etmişti o gün meğer can çekişiyormuş diye Rabbim kimseye yaşatmasın o aklıma geliyor sürekli korku düşmüştü içime 🥺
12betul Nananan hiç kötü serüvenleri kafana takma kader nasip tabi herşey benim 3. Gebeliğim bu lar gayet normal . İstemeden hamile kaldim pozitifi gördüğüm an bir şey olmasın diye korku düştü içime hala da öyle 🥰 ama yiyecek ekmeği varsa rabbim engel tanımıyor inşallah sağlıkla alalım bebişlerimizi kucaklarımıza
-incila- Nananan bende 17 haftalık olucam. 15ten beri hissediyodum. Bikaç gün önce tamamen kesildi. Kesilmeden öncede öyle bir oynuyodu ki ardı ardına hissettim o sıra. 3. Günün sonunda da hareket hissetmeyince doktora gittim plesanta ön duvardaymış. Daha öncesinde aşağıydı. Bu da hareketleri az hissetmeye sebep olurmuş.
Nananan Yeniyeniden ya benimki hareket etmeye başladı ya hissetmeye başlamıştım o içime korku düştü şüphelendim ister istemez
Yeniyeniden Nananan cokmu dinliyorsun valla benim.dinleme vaktinde olmuyor açıkçası sadece sertlesince elimi koyuyorum orda bir hafif birseyler hisediyorum sadece
Nananan Hilalll1616 tşkürler içim rahatladı resmen ya🥴🥰 ama çevremde kötü hikayeleri görünce okuyunca İster istemez insan benim de başıma gelir mi acaba diye tereddüt ediyor
zeynosileannis Nananan ben bugün 17 oldum 15 ten beri hissediyorum ama her gün değil 3 gündür her gün hissetmeye başladım henüz çok küçükler çok nroaml ☺️
Nananan zeynosileannis ay tşk ederim ya ilk hamileliğimle ilgili pek birşey hatırlamıyorum yaşadığım sorunlar ve kötü günlerden dolayı o yüzden hiç bilemedim tereddüte düştüm geçen akşam da doğuruyorum zannettim ztny🤦 nedense
Nananan Yeniyeniden ben her sabah kalkıp bekliyordum hareket etmesini ztn gün içinde pek hissetmiyordum Sabahları sadece ama iki gündür tık yok
imran71 Nananan bu günlerde sık sık hissetmeyebilirsiniz hatta ayaktayken anlasilmio belki de ayaktayken hissetmisinizdir çok uzun sürerse doktora gösterirsiniz ama bu haftalarda gerçekten normal seyrek hareket eder 20. Haftaya girince sıklaşır anca
Nananan 12betul Ayn öyle rabbim tüm hamişlerin bebeklerini sağlığiyla hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Hep kaynanam paranoyak yaptı beni böyle ya💢😬 eltim kimyasal gebelik geçirmişti sürekli dediler siz iğne kullandınuz hamile kalmazsınız eltin iğneden böyle oldu düşük yaptı yemin ediyorum bebeğin kalp atışını duymaya gittim titreye titreye nefesimi tuttum bildiğin ya ilk gebeliğimde bu kadar korkmamistim ben