bebikylmz canım hiç bir faydası yok ben güya normal doğum yapacaktım sancılarım oldu sancı çekmeye başlarken sıcak suya koyduk güya ot açıldıkça doğum kolaylaşıyor😏 doktor son dakika sezaryene karar verdi benim nabzım çok düşmüştü tansiyonum düşmüştü sezaryen oldum tamamen batıl inanç