Kızlar benim şu an çok üçüncü hamileliğim ilk hamileliğimi doğum kontrol hapını bıraktığım ay geri çekilmeyle hamile kaldım ve sağlıksız gebelik oldu kalp atışları durdu ve kürtaj oldum ikinci gebeliğim planlıydı sağlıklı şekilde bebeğimi kucağıma aldım ama şu an tekrar ilk hamileliğimin aynısı oldu doğum kontrol hapını bıraktığım ay geri çekilmeyle hamile kaldım tarih tekerrür etti plansızdı ve istemiyorduk hamile olduğumu adet gecikmesinden bir gün sonra test yaparak öğrendim Dr gittim 4+6 da keseyi alttan ultrasonla göremedi acaba Buda ilki gibi sağlıksız mı olacak çok endişeliyim