Leylimunteha Kızlar sekiz haftalık hamileyim ama hiçbi belirti yok sağlık ocağımda öğrendim daha doktoruma gidemedim kızımla uğraşmaktan ilk hamileliğimde nerdeyse dokuz ay midem bulandı ablalarım annemde hep öyleymiş ama bunda bi kere bile bulantı olmadı acaba bi sıkıntı olanilirmi
Figociho Leylimunteha 30 haftalık olduk ama bu zamana kadar mıde bulantılarım hıc olmadı ama inanılmaz mide yanmam oluyo
Duygu22 Her hamilelik baska olur canim benimde ikinci cok rahat gecti ne bulanti ne kusma sadece mide yanmasi 😅
CansuCaTurkmen Ben 33.haftamdayım başından beri bulantı yaşamadım sadece şu son 2 haftadır artık bebek büyüdüğünden midir nedir çok fazla yediğimde midem sıkışınca bulantı yaşıyorum ona da dikkat ediyorum her hamilelikte bulantı olacak diye birşey yok canım.