Merhaba herkese.ben hsg cektirdim gecen hafta sol tüpüm kapaliydi actilar.dun aksam 5te ovulasyon testi yaptim iki belirgin cizgi vardi.bebek icin degerlendirdik aksam.simdi 11.30 da yaptim tek cizgi silikti.sabahtan beride alt bolgemde sanci var batma gibi catlamami olmustur. Bugunde bebek icin degerlendireyimmi ( aksam yine beste test yapacagim ama degismez sanırım silik çıkar)