myangelson Bahar212121 ramzi teorisine göre söyledim plasenta solda gibi gözüküyor. Kese olarak da ilk bebegiminkine benziyor o da erkekti. Ramzi teorisi de oğlumda tutmuştu şimdiki hamileliğimde kız gözüküyor bakalım cinsiyet öğrenince tutacak mı 😅