Aeell Moz ilk verdiğimde 17 di 1 hafta sonra 77 şuan 21 haftalik gebeyim inşallah olumlu sonuç alirsiniz
Moz Mervealya1992 71 e göre bakmıyor son değer 147 ya ona göre bakacak heralde çünkü daha 4+2 yim ilk kez kan vermişte olabilirdim.Bşrde kendi hastanesindekini baz alıyor heralde ondan
Moz Mervealya1992 ahh keşke dış gebelik yada bozulmuş gebelik olabilir dedi anlamıyorum cidden.Özeldeki dedi ki kanama alanı oluşmuş.Hemen çam sakuraya gittim orda altan baktılar hayır rahim kalınlaşması dedi.Kist için de kendi kendine oluşan kaybolan cins dedi.Kafam o kadar karışık ve ruhum o kadar bitik ki
Mervealya1992 Moz kistten korkma bende keseyı gormeden kist gozuktu dokror dedi 12 haftada kaybolan kistten gercekten kaybldu girti
Mervealya1992 Moz yoo gebelıgımde cıktı bnm hayatım boyunca kistım olmadı hamılelıgımde cıktı sonra kaynoldu kaybolan kistmiş bu
Fyz_a Moz bence alttan suan muayne ettirmeyin cunki deger daha yuksek degil ki bosuna bakiyorlar siz sadece pazartesi saglik pcaginda ayni saatte gidin bi daha kan verin 147 yi baz alalim bakalim nasil articak
Moz Fyz_a bugün özelde kan verince 147 devlette verince 153 çıktı pzt tekrar aynı saatte aynı yerlere bakıcam doktor dedi ki en az 300lerde olmalı
myangelson Moz neredeyse 2 katına yakin artış olmuş bu son verdiğin kanlar normal gözüküyor Allah Allah bakalım doktor ne diyecek bu duruma