Merhaba kızlar12 temmuz da regl oldum ve
23 temmuz günü kanama gördüm hamilelik testi yaptım pozitif çıktı. Kadın dogum uzmanına gittim beta hcg sonucum 950 çıktı doktor kimyasal gebelik kendi kendine düşer dedi sonra 467-29 ve 2 ye düştü bugün 24 ağustos regl olmadım ve karnım cok agrıyor midem bulanıyor, baş dönmem var ve ishal oldum 3 gündür sizce hamilelik var mıdır tekrardan ?