Babymom07 Kızlar ya doğum yapalı 10 gün oldu benim tamamen kanamam bitti sizce normal mi? Sezaryen oldum.
myangelson Babymom07 durur gibi yapıp tekrar başlıyor benim de öyle olmuştu 1-2 gün hala gelmezse bir muayeneye gidin en iyisi
Mst12 Doktor kontrolüne gidin isterseniz benim de bitmiş gibiydi gittiğimde içimde kan birikmiş ilaç tedavisi verdi canım