Yasmin41 Merhaba kızlar nasıl gidiyor hamilelik , bu aralar benim kasıklarımda karnımda batmalar ağrılar oluyor bıçak saplanması gibi bir kere de karnımda elektrk çarpmış gibi bir his acı oldu sizlerde de oluyor mu ?
burcumusalli Yasmin41 yaa cidden mial benden de o kadar aynısını gece yaşadım 13+2yim ben de şaşırmıştım hatta korktum baya agrıdı
Cyla2014 Yasmin41 kodlar gayet normal ben 14 oldum hala var bugün doktora sordum gayet normal şikayetler dedi.
aylaacetin Durulaylaylay bendede mide bulantısı pek olmazdı bu haftalarda başladı yaaa normalde bu haftalarda geçmesi lazımdııı🥺
Naz14 Durulaylaylay 14 haftayız hala midem bulanıyor gever dediler gecmedi demekki tek ben değilmişim 😑
Mrsmy 12+5 im son iki.gundur cok agrim oluyor.ozellikle o elektrik çarpması gibi bise demissiniz ya boyle birden kramp gibi ahh falan dedirtiyo🙄gece de oldu uykudan uyandırdı beni.dr a.her sordugumda normal diyo ama cok can sıkıyo.kuruntulu olunca😑bulantim falan hic olmadi. Gogus hassasiyetide azaldi biraz.saglikli dogumlar olsun herkese🙏