Gzmel Hayalimmm42 bende bekleyim bakıra boyadım cennet mahallesindeki çingeneler gibi kaldı saçım boyadıktan 10 gün sonra hamile olduğum öğrendim 🤣🤣
Newnesilanne Hayalimmm42 ben hiç boyatmadım. İlk 3 ay sonrası dibe değdirmeden organik boya ile boyanır diyenler var ancak cesaret edemedim.
ceren-123 Hayalimmm42 17+2 yiz dün ilk defa boyattım 🌸 Saçlarım sarı diplerim çok kötü duruyordu doktorumda boyayabilirsin dedi izin aldıktan sonra boyamak istedim 💕
Aycanby Açıcı kullanmayı benim kuaför önermedi normal boyayla renk verdim sacıma ben acıcı kullanan varsa bilemem 🙂
Lilaaaaaa Hayalimmm42 36 haftaym dün doktora doğmadan boyayabilir miyim dedim 20. Haftadan itibaren gebelere bi kerelik vs izin veriyoruz kendilerini iyi hissetmeleri için dedi. Sen de boyayabilirsin son hafta falan dedi
12betul Şuan 19 haftalığım geçen hafta dip boya yaptım kendim . Genelde doktorlarda sık olmamakla birlikte 4 ila 7 ay arası izin veriyorlar .
ceren-123 Hayalimmm42 tercih meselesi canım herkes boyatmak zorunda değil zaten kanıtlanmış herhangi bir zararı kanıtı yok henüz çıkmamış öyle bir bilgi 🌸
12betul Hayalimmm42 yani tabi ki tercih senin tatlım 3 gebeliğim de de boyamış oldum ben ilk ikisi gayet sağlıklı e bunda hala hamileyim 😅 ama tabi aklında kalacaksa yapma