Filizcimm56 günleriniz yoğun geçtiyse sadece oturup bebek hareketi beklemediyseniz yani bazen farkedilmeyebiliyor, o haftalarda ben de yaşadım çok. Karnınızı doyurup solunuza yatın, öyle bekleyin bir de. Türk kahvesi de hareket ettiriyormus bir doktor söylemişti :) bir de ben bu şekilde telaşlandığımda elimle sağa sola bastırıyorum rahatsız olsun kıpırdasın diye, en azından bir tekme atıyo :)