8 haftalık hamileyim metformin kullanıyordum kadın doğum doktoru bana metformin yazmıştı bugün perinatolojiye geldim ve hemşire metformin uygun değil insülin daha iyi diyerek insüline geçmemi söyledi insülin doz ayarı için de iki üç gün hastanede yatışım yapıldı ve yemek ne zaman bittiyse o dakikadan itibaren iki saat say ve ölçümünü yap dedi eskiden yemek yemeye başladığım andan itibaren sayıp bir saat sonra ölçüm yapıyordum aynı zamanda kahverengi lekelenmem var ama doktorlar pek önemsemedi garip değil mi sizce de bu durumlar