Nursumeyye5 Bebeğim 8 ay lık sabah ateşi 38.2 di sonra çok şükür düştü şuan yok ateşi ama 4 kere fışkırarak kustu 😞 Ne yapacağımı bilmiyorum hastaneler dolu ateş olmadığı için götürmek istemiyorum ne yapabilirim
Fundaaaaa Nursumeyye5 bir doktora gitseniz iyi olur fışkırır gibi kusma reflü belirtisi bebişlerde fakat sizin ateşde varmış salgına yakalanmış olabilir.
Nursumeyye5 Fundaaaaa yok 8 aylık ztn reflüsü yok eminim ama ev den de çok öıkmıyprum nasıl kim den bulaştı ki ne yapsam geçer hastaneler çok kalabalık ondan gitmek istemiyorum şuan