Tgb_smh Kızlar 6+3 hamileyim.Berfol folik asit verdi doktorum.İçince aşırı halsizlik mide bulantısı oluyor.Geceleri hiç uyuyamıyorum.Beni sanki çok hasta gibi yapıyor.Aceba bunu yaşayanınız var mı?Normal mi yoksa vücuduma mı ağır geliyor.(İlk gebeliğim)