Nurayy09 bence doktorunuz sezaryen yanlısı. Benim de hala dönmedi beklicez Dedi doktorum 37-38e kadar. Ondan sonra dönmezse yine, mecburen sezaryen yapıcakmış.35teyim şimdi işte umut ediyoruz belki döner diye, direkt sezaryen diye kestirip atmıyoruz. İnşallah hakkımızda hayırlısı olur, yine Doğum şeklini büyük ölçüde belirleyen bebeklerimiz oluyo.