Trilecee Wg12 ben vuruldum devlette hiç hissetmedim çok rahattı 2 gebeliğimde vurmadılar bu son bebekte vurdular
Wg12 Yasmncm ozeldemi devlettemi vuruldun.Bende şasrdm.simdi ben bi 4 gün sonra 28. Haftaya girmiş olucam 27 sinde özele randevum var Devlete de Eylül 9 da falan ancak Randevu çıkıyor
Yazmelegi_ Melihaklc para vermedim bende almadım ellerinde olduğu için yukarı 15 dk yatış verdiler vurdular gönderdiler
Sedaduhaduru themom95 test sonucu negatif çıkınca vuruluyor pozitifse vücut antikor üretiyor diye biliyorum benim sonucum negatif çıktı vuruldum
Ozlmkeykub themom95 Test sonucunun negatif çıkması lazım eğer pozitif çıkarsa riskli gebeliğe yönlendiriliyorsunuz. Eşinizin pozitif sizin ise negatif olması lazım
themom95 Ozlmkeykub evet kan uyusmazligimiz var bu testi de yaptırdık negatif gelmiş de acaba yine de 28.haftada aşı olmam gerekiyor mu onu merak ettim
Ozlmkeykub themom95 Evet mutlaka olmalısınız hatta bebek doğunca da bebeğin kanına bakılıyor eğer bebek pozitif ise yine iğne olmalısınız. Hem sizi hem de bebeği korumak için