Ben bu ürünü kullanıyorum ama bana yetersiz geliyor , aslında yeterli ama benim göğüslerim taş gibi oldular ve kocaman oldular dokunamıyoeum bile mastit mi bilmiyorum,

kızımı rahat emziremiyorum ve gittikçe sertleşiyorlar acaba elektrikli pompa alsam böyle kısa sürede foşur foşur sağar mı yani elektrikli ya da şarjlı pompadan beklentim ne olmalı, bendeki güzel aslında ama çok yavaş sürüyor yani ben göğüslerimdeki sütü hep boşaltmak istiyorum umarım anlatabildim🥺