Ozlemmmmm Geg65 bende aynı şekilde düşünüyorum zaten o gün gözüm birsey görmeyecek sırf bomboş olmasın diye alicam çokta para vermek istemedim marka olanlara
merimiri Anneolmahayali1 sütlü çikolata kare şeklinde güzel ben beğendim 👍 yine de yanlış yönlendirmek istemem sonuçta herkesin zevki farklıdır önceden kalmış değil gayet İyiydi beğendim ben 🤲🏼
yokusbebek Leylus Yaa ellerine sağlık, çok güzel gorunuyor 🥹👏🏻 Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 💕
denizleo09 Burdan Bi arkadaş tavsiye etmişti bende inceleyince sayfasını çok beğendim instagramda tivaconcept. Fiyatlar uçuk değil modelleri de çok güzel bakabilirsiniz 33.haftada sipariş vermeniz lazım dediler ama bana mesajlarında
yokusbebek @Glnrskr @esraserdar34 Kızlarrr baskıcı amcayla nasıl iletişime gecmistiniz? İnstagram üzerinden mi yazdınız WhatsApp üzerinden mi?
denizleo09 yokusbebek olsun yine de söylersiniz durumunuzu. Çoğu yer yardımcı olmaya çalışır bence :)
esraserdar34 esraserdar34 yokusbebek yazdığım numara baskıcı amcanın onlara ulaş yardımcı olacaklardır ve dediğim gibi en geç 1 haftada elinde olur
Lovely77 nazel123 cikolata 350 tl civariydi kusurati tam unuttum ama 350 üstü değildi. Kapı süsü 350 tl Magnetlerin tanesi 25 tl ben 30 tane yaptırmıṣtım