yokusbebek baskiciamca instagramdan yaptırdım fiyatı da inanılmaz uygun tamamen beraber çalışıyorsunuz herşeyi size soruyorlar siz nasıl isterseniz öyle yapıyorlar. 1 ay oldu yaptıralı doğuma 1 hafta kaldı ama hiç desen eridi bozuldu asla çok memnun kaldım