gzmblky Aslında ben de böyle yapmayı düşünüyorum. Çikolataları kendim alıp etiketlerini yapistiririm, sadece etiket alayım dedim. Çünkü çikolatalar gelirken erir diye korkuyorum. Ama magnetlerini beğendiğim sayfaların hiçbiri sadece etiket yapmıyor 🥲 Sizin soylediginize de bakayiiim. Teşekkür ederim öneriniz için 🥰🌸