Herkese hayırlı sabahlar biraz gecikmem vardı ama adetim düzenli olmadığı için kafa yormak istemedim ama bu ay hissediyordum ve diğer ay tüp bebek için araştırmalara başlayacaktır 3 yıldır evliyim ve bir tane düşük yaptım onun haricinde hiç gebeliğim olmamıştı eşimde de bende de sıkıntı yoktu çok şükür sabah test yaptım ve bakabilir misiniz
