Asya95 hanımefendi siz 1.7 iken zaten hamile degilmissiniz yani çok erken kan vermişsiniz beta yukselmemis sonrasinda yükselmeye başlamış ki denk gelmiş o ay yoksa her ay kan verin mutlaka o değerleri devamlı göreceksiniz. 2 ve ya 3 çıkan kişiler için de geçerli bu. Döllenme sonrası betanin kana geçme süreci vardır o süreç tamamlanmadan kan verirseniz bunu tam anlayamazsınız. Sadece sizinki denk gelmiş o ay hamile kalacakmissiniz zaten ama henüz kana yansimamisken kan vermissiniz size hangi doktor o değerle hamilesiniz dedi peki?