Merhaba,hayırlı olsun inşallah güzel sonuçlar alırsınız,bende tüp bebekle 4 gün önce hamile olduğumu öğrendim,aklınızdan çıkarın düşünmeyin kendinizi rahat bırakın ve kesinlikle belirti aramayın bütün belirtiler yanıltıcıdır çünkü,bende hiç belirt yoktu kesin tutmadı dedim belirtsizi hamile olduğumu öğrendim,o süreçte yaşadığımız bütün belirtiler psikolojik oluyor maalesef