gktgmom benimde çarşamba günü kontrolüm valla bugün akşamdan beri ara ara tatlı tatlı sancım var birde alta baskı yapıyor çok ara ara diyorum kanala mı giriyor acaba biraz da korkmaya başladım bugün ilk kez sona doğru yaklaştığımı hissetmeye başladım yürüyüşlere başladım hem yürüyüş yapıyorum hem korkuyorum bi kaç gün daha mı geçseydi acaba diye 😅 siz başladınız mı yürüyüşe