2024annesi hastanede ebeler söyledi , banyodan sonra saç kurutma makinesi ile kurut nemli kalmasın dediler o yüzden. Bugün 15. Gün dikişler yavaştan kaybolmaya başladı. Acılar biraz daha azaldı . Ama hala sertlik var , kalıcı o sanırım bilemiyorum annemin de sezaryen dikişi belli çünkü ip gibi bi sertlik var