Csu bugün hafif lekenme geldi hemen doktorumla konuşup acile gittim açılmada yok sancı da fakat eve geldikten sonra 10 15 dkda bir belim ve kasıklarıma aşırı derece 10 saniyelik ağrılar giriyor ne yapacağımı şaşırdım
Benimcanimoglum_55 Csu sancılar düzenli mi ? Eğer düzenliyse doğum başlıyor olabilir mutlaka tekrar gidin ilk çocuğumda benim de öyle olmuştu nst de çıkmadı sancı
Fatmasedef Csu bende ilk doğumu 39+5 te sancılanarak yapmıstım sıklığı artıyor zamanla hastaneye gitmeni öneririm
M-Urass_Mom Csu 50 sn civarı sürmesini bekleyin. Biraz uzasın. Şimdi giderseniz eve gönderirler yatış demezler kolay kolay du vs gelmediyse
33caglaunlu Sıcak banyo yapın yani çok sıcak olmasın normal sıcaklıkta hem biraz rahatlarsiniz hem doguminuUkolaylasdir
Merveee1996 33caglaunlu bizde bugün 39+ 5 olduk az önce çok sıcak duştan çıktım Ama henüz gelen bişey yok nedense 😏😂
33caglaunlu Merveee1996 ben ilk gebeligimi 40+6 da suni sancıyla baslatdim bu 34+5 haftalık şu an bakalım ne zaman dogucak
33caglaunlu Merveee1996 yarın benimde kontrolüm var kilosunu merak ediyorum inşallah senide acilman olur doktor kontrolünde inşallah rahat bir doğumun olur
33caglaunlu Merveee1996 evet ya ilkde bilmiyordum ama bunda kesinlikle isdemem inşallah kendi gelir 36 haftayı doldurdummu basliyicam doğumu tetikliyen egzersizler çaylar hareketler yapmaya sende egzersiz yap belki gelir ördek yürüsu yap onun faydası var diyolar hep görüyorum internetde
Merveee1996 33caglaunlu inşallah burdaki hamilelerimizin hepsinin doğumu kolay olur içindede bizim bilmiyorum sanki yarın doğum olcak gibi geliyor ama yanılıyoda olabilirim bakıcaz 😂
Merveee1996 33caglaunlu egzersiz yaptım çömeldim kalktım koltuktan tek bacagımı atıp ileri geri yaptım öğlen saatlerinde bide sıcak suya girdim bakalım nolcak 😂