Arkadaşlar ben 24. Haftadayım maalesef plesentam önde olduğu için biraz da kilom olduğu için bebişin hareketlerini sanırım yeni yeni hissetmeye başladım :( ama onun hareketleri mi değil mi anlayamadım. Böyle sanki karnımda gaz hareketleri gibi oluyor, kayma gibi oluyor. Çok çok belli değil ama gün içinde ara ara böyle hissediyorum. Özellikle uzandığımda ve geceleri daha çok belli oluyor. Bu bebeğin hareketi midir acaba? 🙈🥲🥲