Mlsaa99 parça illaki kalıcak diye bişey yok ben onu demek istiyorum çoğu kadın evde düşük yapıyor bı gidiyor düşmüş içerisi temiz diyip eve gönderiyor. Hani illaki kalır demissinizya kesin hüküm vermişsiniz o yüzden açıklama yapmak istedim.
En kötüsünü düşünmek istemiyorum bide o yuzden rabbim kolaylıkla hayırlısıyla düşürüp sağlıklı gebelik elde etmeyi nasip etsin herkese çok zor evreler çünkü