İyi geceler güzeller♥️
1.) Eşleriniz özel gün kutlamayı sever mi(Doğum günü,evlilik yıl dönümü, tanışma yıl dönümü vs) yoksa benimki mi öküz😂😂😂(zorla kutlatıp hediyemi aldırmayı başarıyorum bence sonuca bakmak önemli)😂
2.) Hediye ne alırlar veya aldırırsınız?
3.) Siz ne alır veya hazırlarsınız?